TOTUL ESTE POSIBIL CU LG

1 August 2013Comments Off

 

Pentru a sublinia dedicarea companiei în livrarea unor valori și experiențe diferențiate, LG Electronics (LG) dezvăluie astăzi o nouă strategie a identității de brand care se concentrează în jurul temei “Totul este posibil”. Comunicările și strategia de brand, reprezintă de asemenea, o conștientizare a multiplelor schimbări care au avut loc în ultimii ani în tehnologie și în comportamentul consumatorului. Noua temă va transmite consumatorilor LG obiective care vizează inspirația, crearea oportunității și desigur, zâmbetul clienților.

Bazându-se pe principiile de management ale companiei, noua identitate de brand și noua temă de comunicare, au fost dezvoltate pentru a consolida afinitatea brandului LG, un lucru ce devine tot mai important având în vedere competivitatea în creștere de pe piața globală actuală. LG urmărește să își încânte clienții cu produsele sale unice, care au clientul în centru și își iau inspirația de la consumatorii actuali, prin ascultarea nevoilor și dorinței lor de a crea soluții cu valoare adăugată care să le îmbunătățească viața de zi cu zi.

În plus față de completarea identității LG Life’s Good, tema comunicării va fi poziționată ca voce singulară la nivel global, astfel încât sa ofere o experiență consistentă a brand-ului în toate punctele de interacțiune cu clienții, inclusiv în televiziune, print, mass-media digitală și scrisă. Pe 1 August, noua temă își face debutul pri intermediul unui videoclip afișat pe panourile electronice din Times Square – New York, Piccadilly Circus – Londra și pe site-ul www.LG.com. Ulterior, tema globală de comunicare va deveni extrem de vizibilă în toate punctele de interacțiune cu clienții , inclusiv online și în publicitatea printată, în marketingul in-store și la evenimente de lansare produse, cum ar fi lansarea mult anticipatului smartphone LG G2, de pe data de 7 August.

Noua noastră identitate de brand și a campaniei de comunicare va încuraja audiența să vadă LG ca fiind o forță a schimbării în bine, nu doar un producător”, spune Ki-wan Kim, Vice-Președinte executiv și ofițer de marketing global la LG Electronics. “Pentru a crea soluții cu valoare adăugată care aduc mai mult confort și bucurie în viața de zi cu zi, LG  se inspiră de la clienți reali din toată lumea. Motto-ul Totul este Posibil, va servi la consolidarea reputației noastre puternice de companie orientată către oameni. care poate își poate face clienții să zâmbească. “

HR
HR
Ajouter un commentaire