Events

Tribeca-Film-Festival

Festivalul Tribeca a fost infiintat in urma cu 10 ani, de catre Robert de Niro. Pe atunci, actorul si finantatorul festivalului dorea sa expuna participantilor si spectatorilor viziunea sa asupra modului si perspectivelor in care ar trebui sa fie perceput filmul. Ideile sale au fost impartasite de tot mai multi producatori si cineasti de-a lungul timpului, lucru vizibil in editia din acest an a Festivalului de Film Independent Tribeca, care a reusit sa adune peste 5,600 de filme si documentare din peste 40 de tari, precum Africa de Sud, Norvegia si bineinteles, Statele Unite.

LG Electronics USA a decis sa dea o mana de ajutor tinerilor regizori din cadrul Academiei de Arte si Media Tribeca Flashpoint – Chicago, care au beneficiat de resurse financiare si tehnice din partea LG, prin intermediul carora au reusit sa produca o serie de scurt-metraje 3D bazate pe tehnologia CINEMA 3D ce au rulat in deschiderea Festivalului Tribeca, precum si in anumite cinematografe din Manhattan.Pe termen lung, parteneriatul urmareste stimularea studentilor catre noi zone ale inventivitatii si creativitatii video, prin folosirea tehnologiei CINEMA 3D.

Tribeca-Film-Festival-2

“Ca student, este extrem de important sa inveti sa inregistrezi, sa editezi si sa cunosti foarte bine dedesubturile tehnologiei si continutului 3D, devreme ce este o tehnologie de viitor” indica Stephen Fletcher, student in cadrul Academiei de Arte si Media Tribeca Flashpoint.

Doua scurt-metraje demne de mentionat sunt “The Flying Wallendas Highwire Family”, care a surprins prin modul si tehnica de filmare 3D folosita, precum si “The Universe of 3D”, o animatie care a reusit sa transforme logo-ul bidimensional LG intr-o experienta 3D de exceptie.

“Speram ca parteneriatul cu Festivalul de Film Tribeca si Academia Flashpoint sa inspire cat mai multi regizori in devenire si consumatori catre tehnologia 3D (…) iar filmele produse de catre studentii Academiei arata pe deplin posibilitatile de care dispui atunci cand inregistrezi in acest format” a declarat John Weinstock, Vicepresedinte Marketing LG Electronics USA.

La 10 ani dupa prima editie, Festivalul de Film Tribeca a devenit o rampa de lansare pentru tinerii cineasti din Statele Unite si nu numai. Pe masura ce 3D-ul devine un standard adoptat pe zi ce trece de catre tot mai multe medii, devine foarte clar ca viziunea lui Robert de Niro este singura indrumare de care au nevoie aceste tinere talente.

HR
HR
Ajouter un commentaire