Corporate

Rezultatele financiare pentru anul 2010

Corporate | 28 January 2011Comments Off

Venit de 48.2 miliarde USD si un profit net de 1.1 miliarde USD. Pe scurt, rezultatele financiale inregistrate de LG Electronics pentru anul 2010.

Conform rezultatelor neauditate pentru ultimul trimestru din anul 2010, pe baza Standardelor Internationale de Raportare Financiara (International Financial Reporting Standards), companiile Home Entertainment si Home Appliances au înregistrat venituri puternice ca urmare a cresterii vanzarilor de televizoare cu ecran plat si de telefoane mobile.

LG a obtinut venituri consolidate in al patrulea trimestru din 2010, în crestere cu 9.4% comparativ cu al treilea trimestru din anul 2010. Pierderile nete pentru cel de-al patrulea trimestru din 2010 au fost de 226.3 milioane USD. Profitul operational a scazut, divizia de telefonie mobila a inregistrat pierderi, iar prin reducerea inventarului a rezultat o crestere a cash flow-ului.

Vanzarile companiei Home Entertainment au crescut cu 15.8% comparativ cu acelasi trimestru din anul anterior, cu rezultate record înregistrate trimestrial de segmentul de televizoare cu ecran plat ca urmare a sezonalitatii si pozitiei de lider pe pietele dezvoltate. Livrarile pe acest segment au atins 8.7 milioane unitati, cu o crestere de 33% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Ca urmare a scaderii pretului de vanzare determinat de competitia acerba din industria TV, veniturile au scazut comparativ cu cel de-al treilea trimestru al aceluiasi an, determinand pierderi operationale în acest trimestru. Vanzarile anuale au atins 19.1 milioane USD, cu o crestere de 12.5% fata de anul precedent, în pofida stagnarii economice din tarile dezvoltate.

Veniturile companiei Mobile Communications au crescut cu 10.9% comparativ cu acelasi trimestru din anul anterior, ca urmare a vanzarilor puternice înregistrate de segmentul de terminale smartphone, prin modele precum Optimus One. In acest trimestru a fost livrat un numar total de 30.6 milioane unitati de terminale, în crestere cu 8 procente fata de trimestrul anterior. În anul 2011, compania se va concentra pe profitabilitate, prin lansarea unor terminale smartphone pe segmentul premium si a tabletelor PC precum si prin recastigarea competitivitatii în privinta costului telefoanelor cu functii de baza.

Compania Home Appliance continua sa obtina rezultate pozitive, cu o crestere de 13.7% fata de anul precedent, atingand vanzari de 2.5 miliarde USD si un profit operational de 68.8 milioane USD. Vanzarile au crescut pe pietele de peste ocean ca urmare a vanzarilor din perioada de sarbatori din pietele din America de Nord si a cresterilor continue înregistrate pe pietele în curs de dezvoltare.

Vanzarile totale la nivelul anului 2010 au crescut cu 11.9% fata de 2009, atingand 9.2 miliarde USD. Compania urmareste mentinerea leadership-ului pe segmentul de frigidere si masini de spalat prin extinderea business-ului pe segmentul de tehnologii pe baza de compresor si de tratament al apei.

Directii strategice de business pentru primul trimestru din 2011

Cu o pozitie de lider administrata de o noua echipa de senior management, compania se va concentra pe investitii strategice în directia dezvoltarii de produse si asigurarea calitatii pe termen lung. Pentru a sustine cresterea viitoare, compania va continua sa investeasca în divizii de business cu potential ridicat precum energie solara, sisteme de climatizare comerciale si de tratament al apei.

HR
HR
Ajouter un commentaire