Telefoane Mobile

LG-Optimus-7

Lansat la finalul saptamanii trecute in Romania, noul telefon LG Optimus 7 E900 (prezentare completa pe LG.com) reuneste o serie de functii caracteristice sistemului de operare Windows Phone 7 (precum Live Tiles, Microsoft Office Mobile, serviciul de harti Bing Maps, integrare retele sociale) si aduce in acelasi timp o serie de facilitati unice, precum camera 5MP ce poate inregistra continut High Definition (16:9), aplicatia Scan Search si functia Play-To.

Va prezentam in continuare opiniile lui Vali Barzoi, Cristi Manafu si Radu Dumitru, care au testat in premiera noul telefon Optimus 7:

Vali Barzoi, BusinessCover.ro recomanda LG Optimus 7 “pentru o persoana care vrea ceva cu totul nou, dar bine realizat, o varianta demna de luat in seama la iPhone si Android”. Printre avantajele Optimus 7, Vali observa ca este primul smartphone de pe piata care se sincronizeaza la nivel de mail atat cu Yahoo! si Google, cat si cu conturile Exchange, POP3 si IMAP. Totodata, este placut la utilizare si are “o calitate foarte buna a convorbirilor”. Aflati alte avantaje si motive pentru care Vali recomanda Optimus 7 pe BusinessCover.ro

Pentru RaduDumitru, Mobbi.ro, Windows Phone 7 a fost o surpriza placuta, iar pe LG Optimus 7 il apreciaza ca fiind robust, fara reprosuri la nivel de performanta: “Ruleaza WP7 foarte bine, ecranul raspunde bine la atingere, difuzorul suna suficient de tare incat sa-l auzi din buzunar. Am apreciat calitatea buna a sunetului in convorbire, se aude foarte bine.” Cititi recenzia completa pe Mobbi.ro

Cristi Manafu, Manafu.ro considera ca LG Optimus 7 este “foarte rapid si te uimeste in combinatie cu noul sistem de operare al Microsoft” si promite o recenzie detaliata.

LG Optimus 7 E900 va fi disponibil in oferta Vodafone, cu preturi incepand cu 129 euro (TVA Inclus) pentru abonamentul Vodafone Complet 2000.

HR