Corporate Events

Feria-Spania

In multe tari, venirea lunii martie marcheaza inceputul primaverii, dar in industria HVAC(Heating, Ventilation & Air-Conditioning ), luna martie coincide cu prima editie din an a targului CLIMATIZACION, unul dintre cele mai mari targuri globale ale producatorilor de aparatura de acest tip. Editia 2011 a avut loc in Feria de Madrid, intre 1 si 4 martie.

Industria HVAC acopera toate fatetele controlului aerului in cladiri – de la temperatura, sau curatarea aerului, pana la umiditate si ventilatie – toate fiind elemente necesare, vitale chiar, pentru mediul de lucru sau personal. In concluzie, targurile HVAC sunt momente de referinta pentru producatori, consultanti sau proprietari de cladiri, iar editia din acest an a CLIMATIZACION a reusit sa demonstreze acest lucru prin prezenta la targ a marilor producatori LG Daikin, Mitsubishi si Carrier, precum si multi altii.

Targ-Climatizacion
In cadrul targului CLIMATIZACION

Este binecunoscut faptul ca guvernul Spaniei a luat masuri de protectie a mediului inconjurator inca din 2007, odata cu “Green Home Plan”, un program de eficientizare energetica destinat locuintelor. Mai mult, Spania a ales sa isi intareasca pozitia de lider global in energia reutilizabila anul trecut, prin deschiderea uzinei solare LaFlorida, una dintre cele mai mari uzine de acest tip din lume.

Air-Tree

Proiectul “Air Tree” este construit in intregime din materiale reciclate, foloseste celule fotovoltaice pentru a se alimenta si produce suficient oxigen si energie pentru a alimenta un oras.

Beach-Garbage

Proiectul Beach Garbage Hotel, conceput de catre artistul german HA Schult, isi propune sa traga un semnal de alarma asupra a ceea ce se poate intampla in cazul in care nu avem grija de mediul inconjurator

Targul CLIMATIZACION a avut peste 47,000 de participanti din peste 80 de tari, motiv pentru care companiile participante au etalat cele mai noi tehnologii eco si aparate de aer conditionat. LG a reusit sa surprinda publicul si in acest an, printr-o abordare neconventionala a standului. Astfel, pentru prezentarea produselor au fost folosite fundaluri inspirate din hoteluri, birouri sau locuinte, intreg conceptul standului de prezentare fiind legat de “banda lui Mobius”, aceasta reprezentand viziunea LG asupra notiunii de recirculare si revitalizare a aerului.

Stand-LG

Interiorul standului LG din cadrul targului CLIMATIZACION

Stand-LG-interiorStandul LG in cadrul targului CLIMATIZACION

Intr-una din zonele standului LG, participantii au putut testa cel mai nou sistem de aer conditionat pentru spatii comerciale, si anume LG Multi V III. Sistemul Multi V III a fost proiectat pentru cladiri extrem de inalte, fiind foarte apreciat pentru eficienta energetica si capacitatile sale de incalzire/racire. De asemenea, produsele LG pentru locuinte personale au avut un reprezentant de marca prin pompa de caldura Therma V, un produs eco foarte apreciat in Europa.

Se poate spune ca la finalul celor cinci zile ale targului CLIMATIZACION, producatorii de top ai industriei HVAC au inteles ca aerul circula si se intoarce acolo unde a mai fost, intocmai ca banda Mobius. Mesajul a fost transmis cu succes catre toti participantii si va circula in continuare, la nivel global, prin editiile urmatoare ale CLIMATIZACION.

HR
HR
Ajouter un commentaire