Inovatie pentru un viitor mai bun

21 November 2013Comments Off

ioana

În cadrul LG Electronics, inovaţia reprezintă motorul principal pentru cele mai avansate tehnologii şi soluţii, design-ul, lansările şi up-grade-urile de produse. Inovaţia susţine angajamentul companiei de a oferi consumatorilor produse la o calitate excepţională şi o experienţă completă de utilizare, care setează noi tendinţe pe piaţă.

Dar inovaţia nu ar fi posibil de aplicat fără grija pentru comunitate. Copiii reprezintă viitorul oricărei comunităţi şi societăţi. Un copil fericit este în primul rând un copil protejat. Înainte de a fi un profesionist în marketing, angajată a unei companii importante sunt mamă. Într-o lume când tehnologia este o parte a cotidianului nostru, când informaţia circulă atât de repede încât de multe ori nu mai poate fi controlată, copiii noătri sunt supuşi unui „bombardament” informatic pe care nu-l pot gestiona în cel mai benefic mod pentru dezvoltarea lor. Este datoria adulţilor de a controla informaţiile care ajung la copii. Într-o lume atât de tehnologizată, în care toată lumea, inclusiv copiii, de la vârste din ce în ce mai mici, deţin dispozitive de comunicare, conturi pe siteuri de socializare, acces la o multitudine de siteuri şi aplicaţii, copilăria, aşa cum o ştiam noi, îşi poate pierde din inocenţă.

Siguranţa copiilor pe internet este un subiect din ce în ce mai dezbătut la nivelul comunităţii europene.

În 2012, cele mai importante 30 de companii din domeniile media, digital şi tehnologie au fost invitate de către Vice Preşedintele Comisiei Europene, Neelie Kroes,  să participe la întâlnirea coaliţiei CEO din cadrul Parlamentului European de la Bruxelles. Subiectul dezbătut a fost modul în care industriile pot contribui la siguranţa pe internet a copiilor şi tinerilor. Întâlnirea s-a finalizat cu trasarea unui set de principii general agreate de toţi participanţii. Aceste principii vizează stabilirea unor acţiuni care să protejeze interacţiunea copiilor cu mediul virtual. LG Electronics este una dintre companiile care promovează aceste principii şi dezvoltă şi implementează acţiuni şi campanii care au în prim plan găsirea de soluţii pentru problemele sociale ale comunităţii din care face parte. Din acest motiv LG Electronics a aderat la coaliţia CEO/ICT în 2012 şi a implementat sistemul de „control parental” în noile modele de televizoare Smart şi în o parte dintre smartphone-uri.

Pentru categoria de smartphone-uri, soluţia găsită de LG pentru siguranţa copiilor este optimizată pentru fiecare operator astfel încât părintii pot descărca cu uşurinţă o aplicaţie de „control parental”. Părinţii ar trebui să încerce să controleze accesul la internet al copiilor. Descărcând această aplicaţie, părinţii pot de asemenea să aleagă, în funcţie de vârsta copiilor, ce conţinut şi ce siteuri pot viziona aceştia. Aplicaţia „control parental” disponibilă pe dispozitivele LG are instrucţiuni de utilizare în 31 de limbi diferite pentru o înţelegere cât mai bună a acestei aplicaţii de către un număr cât mai mare de utilizatori ai produselor LG.

Gama nouă de televizoare Smart (produsă în 2013) este de asemenea prevăzută cu o aplicaţie „control parental” modernă şi uşor de folosit. Spre exemplu, prin această aplicaţie  părinţii pot seta ce filme şi programe să urmărească copiii lor în funcţie de vârsta acestora. Pe lângă acest lucru, părinţii au posibilitatea de  activare a aplicatiei „Blocare” prin care accesul copiilor la internet poate fi restricţionat.În acest caz, o listă de iconiţe vor apărea pe ecran, părinţii având astfel opţiunea fie să blocheze întreg accesul la internet, fie doar la anumite siteuri cum ar fi Facebook sau Youtube.

Copiii trebuie să fie îndrumaţi pentru o viaţă sigură în lumea digitală care le este oferită şi este de datoria noastră, a adulţilor, a părinţilor să luam cele mai bune decizii pentru ca cei mici să nu fie tulburaţi de conţinut digital care le-ar putea face rau. Din acest motiv, LG Electronics încurajează şi sprijină iniţiative publice pentru a ajuta părinţii să aleagă cele mai bune maniere de educaţie şi interacţiune online a copiilor lor.

Angajamentul LG este acela de a oferi permanent consumatorilor produse şi soluţii inovatoare, orientate spre nevoile şi aşteptările acestora. În cadrul companiei, inovaţia este susţinută prin investiţii semnificative în research & developement, prin specialişti care efectuează cercetări complexe privind comportamentul consumatorilor în scopul dezvoltării unor produse care să răspundă şi să depăşească nevoile şi aşteptările acestora.

 

 

Ioana Cristescu

Senior Marketing Manager

 

 

HR
HR
Ajouter un commentaire