Events
YouTube Preview Image

80,000 de participanti si peste 4500 de ore de filmari. Acestea sunt cifrele din spatele campaniei LG si Youtube – Life in a day, despre care am vorbit anul trecut.

Un scurt reminder, in cazul in care nu va mai aduceti aminte despre ce este vorba: proiectul “Life in a day” a fost o invitatie aplicata la nivel global, care propunea oricarei persoane sa trimita o scurta filmare din viata personala inregistrata in cele 24 de ore ale zilei de 24 iunie 2010. Ulterior, filmarea avea sa treaca prin filtrul regizorilor Ridley Scott (Alien, Gladiator, Body of Lies, Robin Hood) si Kevin MacDonald (State of Play, Last King of Scotland, Touching the Void), astfel completand filmul “Life in a day”, construit din zeci de mii de “bucatele” din toate colturile lumii (inclusiv Romania).

Ei bine, timpul trece, iar experimentul cinematografic initiat si sustinut de catre LG Electronics & Youtube a fost prezentat in premiera pe 27 ianuarie in cadrul Festivalului International de Film Sundance. In paralel, cele 90 de minute de material video au rulat si pe Youtube, pornind cu un motto pe cat de simplu, pe atat de concis: “Life in a Day este un mesaj extraordinar despre puterea vietii”.

Potrivit lui John Cooper, director al Festivalului de Film Sundance, proiectul “a fost o modalitate fantastica de a implica comunitatea YouTube si totodata de a oferi audientei festivalului ceva nou si neasteptat”

Life in a day” va aparea in cinematografe in curand, urmand a fi lansat si pe DVD.

Pentru mai multe detalii despre proiect, accesati TheFilmStage.com.

HR
HR
Ajouter un commentaire