Corporate

Noul parteneriat va oferi o galerie extinsă de conținut din partea celei mai importante rețele de Internet TV din lume

 

București, 6 ianuarie 2016 — LG Electronics (LG) a anunțat astăzi că a încheiat un parteneriat global cu Netflix, cu scopul facilitării expansiunii rețelei dincolo de piețele unde este deja prezentă (Americi, Europa de Vest, Australia, Noua Zeelanda și Japonia). Această expansiune va aduce o gamă extinsă de conținut de înaltă calitate, inclusiv seriale 4K HDR, pentru mai multe piețe din Asia, Orientul Mijlociu și Europa. LG a fost ales ca partener Netflix principal la nivel global datorită calității superioare a imaginii și a performanței aduse în industria televizoarelor Smart, dar și în experiența de vizualizare a Netflix. La momentul lansării, LG și Netflix își vor combina eforturile pentru a oferi acces prepaid pentru serviciile Netflix.

netflix

Printre apreciatele seriale originale Netflix se numără Daredevil, Orange is the New Black și Sense8. De altfel, compania plănuiește să ofere membrilor săi la nivel global și varianta refăcută în HDR a serialului Marco Polo. În cadrul International Consumer Electronics Show (CES) 2016, care are loc în Las Vegas între 6 și 9 ianuarie, vizitatorii standului LG (#8204 Central Hall, Las Vegas Convention), vor avea oportunitatea să vizioneze un clip special 4K HDR din serialul Daredevil, pregătit pentru tehnologia Dolby Vision™. Netflix a felicitat LG pentru gama de televizoare 4K HDR OLED, care oferă cele mai profunde nuanțe de negru, cel mai bun contrast și cele mai vibrante culori, aspecte care oferă o experiență extraordinară pentru conținutul Netflix.

 

„Parteneriatul nostru global cu LG va permite iubitorilor de divertisment din întreaga lume să descopere și să se bucure de Netflix,” a declarat Scott Mirer, vice președinte pentru relații cu partenerii din cadrul Netflix. „Ne bucurăm de oportunitatea de a pune la dispoziția membrilor noștri cea mai avansată tehnologie care le permite vizionarea serialelor lor preferate în 4K și HDR.”

„Parteneriatul global cu cel mai important furnizor de conținut din lume, Netflix, este un motiv de bucurie pentru noi,” a declarat Brian Kwon, președinte și CEO al LG Home Entertainment Company. „Din punctul nostru de vedere, LG continuă să își dedice resursele pentru tehnologiile de imagine și audio, cu scopul de a oferi consumatorilor din întreaga lume o experiență 4K și HDR superioară. Prin adoptarea celor mai noi tehnologii, LG va conduce în continuare piața mondială de televizoare premium.”

 

# # #

 

 

Despre LG Electronics, Inc.

LG Electronics, Inc. (KoreaStock Exchange: 066570.KS) este lider mondial în furnizarea de produse inovatoare din domeniul electronicii, informaţiilor şi comunicaţiilor. Compania are peste 82.000 de angajaţi în cele 119 birouri din întreaga lume. Cu vânzări globale de 53.10 miliarde USD în 2013, LG este o companie alcătuită din patru mari divizii: Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance & Air Solution şi Vehicle Components. LG Electronics este unul dintre cei mai mari producători de televizoare cu ecran plat, dispozitive mobile, aparate de aer condiţionat, maşini de spălat și frigidere de pe piaţa mondială. LG este Partenerul Anului ENERGY STAR® în 2014. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.LGnewsroom.com.

 

 

 

HR
HR

Comentariile sunt inchise.