Audio-Video

Tribeca-Film-Festival

Intr-un partneneriat unic cu Academia de Arte si Media Tribeca Flashpoint, LG Electronics USA a decis sa ajute regizorii in devenire, prin intermediul tehnologiei 3D TV. Drept urmare, studentii si facultatea vor beneficia de resurse din partea LG, atat financiare cat si tehnice, pentru a produce o serie de scurt-metraje 3D, filme care vor deschide editia cu numarul X a Festivalului de Film Tribeca, ce va avea loc la New York, intre 20 aprilie – 1 mai.

“Pe masura ce tehnologia si filmele 3D avanseaza, este foarte important pentru tinerii regizori sa invete si sa stapaneasca tehnicile de filmare si editare 3D. Atunci cand companii mari, precum LG, se implica si ajuta tinerii aspiranti cu tot ceea ce au nevoie pentru a produce filme pentru acei oameni care au ales un cinema, dar si pentru persoanele care aleg sa vada acelasi film acasa, in fata televizorului…e un lucru minunat. Suntem mandri ca putem sa aratam rezultatele acestui parteneriat in cadrul Festivalului de Film Tribeca”, a declarat Jon Patricof, COO Tribeca Enterprises.

Pe termen lung, parteneriatul va produce suficient continut 3D pentru consumatorii care aleg sa vizioneze filmele acasa, multumita tehnologiei LG Cinema 3D, care foloseste tehnologie 3D asemanatoare celor din cinematografe. Deoarece ochelarii nu trebuie sa fie sincronizati cu un transmitator, costul acestora este foarte scazut fata de alte tipuri, iar spectatorii pot vizualiza continutul din orice unghi al camerei.

Fiind sponsor principal al evenimentului, LG Electronics USA a instalat peste 50 de televizoare HD LG Cinema 3D precum si o serie de playere Blu-Ray in anumite locatii din Manhattan, pe toata durata festivalului. Televizoarele vor promova filmele din cadrul festivalului, precum si scurt-metrajele 3D ale studentilor din cadrul facultatii Tribeca Flashpoint Media Arts Academy.

HR
HR
Ajouter un commentaire