Audio-Video

LG muta publicitatea online pe televizor

Audio-Video | 14 November 2011Comments Off

SmartTV-AdTelevizoarele LG care pot fi conectate la internet vor putea afisa continut publicitar, multumita unei intelegeri intre LG si YuMe, o companie specializata in publicitatea video.

Anuntul a fost facut public in urma cu cateva zile, iar primul sponsor al ambitiosului proiect este chiar Toyota Motor Sales USA, care va derula campania Toyota Camry 2012 prin intermediul acestor reclame video. Astfel, utilizatorii vor avea acces la ingenioasele reclame video atunci cand utilizeaza App Store-ul sau cand folosesc functia Search, ambele fiind incorporate in software-ul televizoarelor LG.

Richard Doherty, Research Director la Envisioneering declara ca “pana in seara de Craciun, aproximativ jumatate din locuintele aflate pe teritoriul Statelor Unite vor avea un televizor conectat la Internet, si aproximativ 10% dintre acestea vor avea doua. Unul dintre motivele pentru care consumatorii cumpara un astfel de televizor este pentru ca vor altceva in afara de programele din grila TV. Marea majoritate a acestora au sub 30 de ani, iar internetul a devenit un standard pentru ei. In plus, televiziunea pe internet avanseaza, datorita costurilor scazute de productie si altor factori importanti din piata”

“Televizoarele optimizate pentru internet costau cu aproximativ 400 sau 500 dolari mai mult decat modelele standard, iar acum costa cu maxim 100 $ in plus”, a adaugat Doherty.

Sponsorizarea este “o sansa de a invata multe lucruri despre un mediu aflat intr-o continua dezvoltare(…)” spune Dionne Colvin, National Marketing Media Manager la Toyota Motor Sales U.S.A. . “(…)pentru ca trebuie sa construim in urma celor invatate. Dorintele consumatorilor se schimba, de aceea dorim sa construim programe si campanii care sa li se potriveasca si sa li se adreseze asa cum trebuie”.

Dar cum vor functiona Hulu, TiVo si Youtube cu noile reclame, fara a enerva sau plictisi audienta?
“Este o provocare”, recunoaste John Lisko, Executive Communications Director al agentiei Saatchi & Saatchi, Los Angeles. “Am invatat ca daca experienta are un mesaj relevant, legatura dintre consumator si brand va fi cu atat mai stransa”, adauga Lisko.
Iar LG si YuMe au constientizat acest lucru cu mult inaintea semnarii intelegerii.
“Dorim ca utilizatorii sa iubeasca acest televizor, nu ne permitem sa stricam o experienta unica. Trebuie sa intelegem nevoile utilizatorilor”, a declarat Matthew Durgin, director al diviziei Smart TV in cadrul LG Electronics USA.

“De exemplu, atunci cand o aplicatie se incarca, o reclama video ar putea rula in locul iconitelor “loading” . Suntem de parere ca aceasta este directia in care trebuie sa evolueze publicitatea TV (…)” spune Frank Barbieri, Senior Vice President YuMe.

HR
HR
Ajouter un commentaire