Telefoane Mobile

 

Consumatori invitați sã descopere lumea inovatoare a imaginii LG

 

Seul, 30 octombrie 2013 – LG Electronics (LG) a lansează o nouă campanie de Social Media, Lumi Ascunse, care va permite participanților sã intre într-o poveste virtuală creatã dupã lumea dinamicã şi plinã de culoare din spatele calitãții ultimei imagini LG. Campania va invita participanții să dezvolte o poveste ca-n filme care implicã o distribuție de actori din viața reală și o serie de efecte vizuale. Soarta personajelor principale va fi determinatã de  diverse provocări pe rețelele sociale, inclusiv Facebook.

„Lumi Ascunse” porneşte de la premisa unei călătorii pline de aventuri în care utilizatorii îşi însuşesc rolul unui explorator care încearcã să salveze o autoare prinsã în lumea frumoasã dar misterioasã a celor șase culori din ecranul televizorului. Elementul interactiv – filmul – se adaugă acestui joc şi permite participanților sã câștige credite și să devină eligibili pentru premii, depãşind provocări și obstacole. De-a lungul călătoriei, participanții vor avea, de asemenea, șansa de a experimenta în mod eficient calitatea imaginii inovatoare LG prin roluri scurte jucate de ecrane de ultimã generație, cum ar fi Curved OLED TV și Ultra HD TV. În plus, caracteristici cheie ale ultimlui smartphone-pilot, LG G2, vor apãrea  în poveste.

“Suntem incântați de perspectiva acestei noi campanii Social Media de a ajuta consumatorii să se implice mai mult în LG, printr-un rol de lider în dezvoltarea unei poveşti despre calitatea imaginii noastre”, a declarat Ki-wan Kim, vicepreşedinte executiv şi director de marketing la nivel mondial LG Electronics. “Lumi Ascunse” înfãțişeazã noua noastrã temã pentru identitatea de brand, „Totul este posibil”, ceea ce scoate în evidență devotamentul LG de a aduce entuziasm în viața obişnuitã a consumatorilor.”

Noua campanie va fi lansatã în mai mult de 20 de țări din Europa, Asia, America Centrală /de Sud, Orientul Mijlociu și Africa, după deschiderea site-ului global www.LGHiddenWorlds.com. Ca parte a campaniei, LG va sponsoriza o gamă largă de activități pentru a interacționa cu participanți din fiecare regiune.

HR
HR
Ajouter un commentaire