Electrocasnice

Electrocasnice-LG

Presedintele Companiei Home Appliances a LG Electronics a anuntat in cadrul IFA 2011 obiectivul companiei de a deveni lider pe segmentul de masini de spalat si frigidere in Europa, pana in 2015. Astfel, intentia companiei este de a creste cota de piata cu 13% (pe baza volumului de vanzari) pe segmentul de masini de spalat si cu 12.5% pe segmentul de frigidere (pe baza volumului de vanzari, excluzand frigiderele incorporate) in regiune, in urmatorii patru ani.

Un element cheie din strategia LG este consolidarea imaginii companiei ca un brand premium prin gama de produse electroncasnice inteligente. Punctele forte ale produselor LG sunt consumul redus de energie si valoarea adaugata oferita consumatorilor. Aceste beneficii se datoreaza solutiilor inteligente LG, denumite Smart ThinQ, care includ Smart Manager, Smart Diagnosis, Smart Access, Smart Adapt si Smart Grid.

Smart Manager face un inventar al alimentelor din frigider. Functia LG Smart Diagnosis ofera suport rapid din partea reprezentantilor de servicii pentru clienti pentru rezolvarea eficienta a problemelor tehnice. Smart Access permite consumatorilor sa coordoneze electrocasnicele prin dispozitive mobile precum smartphone-urile. Smart Adapt recomanda retete de gatit sau moduri de spalare adaptate nevoilor consumatorilor. Smart Grid permite consumatorilor sa reduca cheltuielile de energie prin reducerea automata a consumului in timpul orelor de varf, fara a fi nevoie o interventie personala.

LG va lansa in Europa gama de produse electrocasnice incepand cu frigiderele inteligente, in Marea Britanie pana la sfarsitul anului in curs. Ulterior, va fi introdusa gama de masini de spalat inteligente, cuptoare si aspiratoare inteligente. LG Styler, unitatea de depozitare a hainelor, va fi lansat in lantur

Ca urmare a strategiei dezvoltate, LG si-a extins operatiunile de productie din Europa. Fabrica LG din Varsovia, Polonia, isi va tripla productia de frigidere, de la 300,000 de unitati anual in prezent la un milion de unitati. Noua linie de productie de masini de spalat din Polonia are de asemenea ca obiectiv de productie un milion de unitati pe an.

Pana in 2015, LG estimeaza o investitie de 34 milioane USD pentru a-si extinde facilitatile de productie din Europa.

HR
HR
Ajouter un commentaire