LG face posibil ca utilizatorii să folosească populara aplicaţie de messaging LINE pentru a comunica cu electrocasnicele inteligente folosind limbajul natural

LG_SMARTHOME-1024x576

LG Electronics (LG) va prezenta următoarea sa generaţie de inovaţii şi tehnologii inteligente, care se folosesc de Procesarea Limbajului Natural (NLP) pentru a le permite utilizatorilor să comunice, să controleze, monitorizeze şi să distribuie conţinut cu electrocasnicele LG prin intermediul aplicaţiei de mesagerie mobilă LINE şi prin serviciul HomeChat™ al LG.

Cu HomeChat[1], nu există o curbă de învăţare pentru că acesta a fost proiectat să fie folosit împreună cu una dintre cele mai populare aplicaţii gratuite de mesagerie mobilă, LINE. Având 310 milioane de utilizatori în întreaga lume, LINE e disponibilă  pe toate platformele mari de smartphone: Android, iPhone, Windows Phone, BlackBerry şi Nokia Asha, precum şi pe toate desktop-urile şi laptop-urile care rulează Microsoft Windows şi Mac OS X. Cu HomeChat, nu e nevoie să înveţi noi comenzi sau să adaugi o altă telecomandă pe măsuţa de cafea. Utilizatorii dispun de tot ceea ce au nevoie pentru a comunica cu electrocasnicele inteligente LG pe smartphone sau desktop.

“Întotdeauna în avangarda inovaţiei, LG tinde continuu să inspire un stil de viaţă mai inteligent al consumatorului”, a spus Seong-jin Jo, preşedinte şi CEO al LG Electronics Home Appliance Company. “Suntem încântaţi să aducem la CES electrocasnicele noastre inteligente, dotate cu cele mai noi capabilităţi de inteligenţă şi comunicare.”

Posesorii de electrocasnice inteligente LG vor fi capabili, din 2014, să-şi controleze toate aparatele compatibile folosing HomeChat pe un singur dispozitiv, pentru un nivel de confort nemaiîntâlnit până acum. Să scrii “I’m going on vacation” în HomeChat va rezulta într-un răspuns automat, “Should I convert to vacation mode?”, care – la răspunsul afirmativ – va porni modul de salvare a energiei pentru frigider, va seta aspiratorul-robot să aspire podeaua în fiecare zi la ora 09:00 şi va seta maşina de spălat să ruleze un ciclu de spălare cu o zi înainte de întoarcea acasă.  Disponibil iniţial în engleză şi coreeană, cu mai multe limbi în pregătire.

 

Un sistem complet de administrare al alimentelor

Mulţumită capabilităţilor de mesagerie ale HomeChat, posesorii noilor electrocasnice inteligente LG vor fi capabili să primească în timp real update-uri de status de la frigiderele lor, indiferent de locaţia posesorilor. Membrii familiei pot încărca poze în memoria frigiderului utilizând telefoanele inteligente şi aplicaţia LINE, pozele fiind afişate pe display-ul frigiderului.

Mai mult decât atât, Smart Manager transformă frigiderul într-un sistem complet de administrare al alimentelor. Clienţii pot utiliza ecranul LCD sau smartphone-urile prin intermediul aplicaţiei LG Smart Refrigerator pentru a verifica conţinutul acestuia fără a deschide uşa. Cu Freshness Tracker, componentă a Smart Manager, utilizatorii pot consuma diferite alimente şi pot verifica termenul lor de expirare. Smart Manager are, de asemenea, abilitatea de a recomanda de feluri de mâncare ce pot fi gătite plecând de la ingredientele disponibile în frigider.

 

Mult mai mult decât un aspirator

HOM-BOT SQUARE poate fi programat să cureţe la anumite ore în concordanţă cu nevoile şi preferinţele personale ale utilizatorului. Posesorii pot verifica istoricul curăţărilor întrebându-l pe HOM-BOT SQUARE „When did you last clean?”, folosind HomeChat. Apoi, aspiratorul va răspunde prin HomeChat: „10:50 started cleaning with zigzag mode; 11:30 completed cleaning with zigzag mode.” Mai mult, mişcarea lui HOM-BOT SQUARE poate fi controlată manual prin HomeChat.

 

O maşină de spălat care gândeşte pentru tine

Folosind HomeChat, utilizatorii pot descărca cicluri de spălare actualizate, astfel încât să se potrivească cu nevoile lor personale, şi totodată să primească recomandări via HomeChat dacă un ciclu de spălare a fost actualizat şi trebuie descărcat din nou. HomeChat poate fi folosit, de asemenea, pentru a încărca un set de rufe de la distanţă, pentru a monitoriza statusul maşinii de spălat şi pentru a primi alerte via smartphone atunci când un ciclu de spălare este finalizat.

 

Recomandări de reţete cu Smart Oven

Cu HomeChat ™ şi Recipe Search, utilizatorii pot conversa cu cuptorul lor inteligent pentru a primi recomandări de reţete pentru feluri specifice de mâncare şi pentru a afla de ce ingrediente este nevoie. Convenabil, cuptorul va auto-selecta setările potrivite, lucru care ajută utilizatorii să evite disconfortul de a seta manual dispozitivul. Totodată, cuptorul inteligent LG furnizează alerte atunci când update-uri de reţete sunt disponibile, încurajând membrii familiei să experimenteze feluri de mâncare noi şi interesante.

 

Mai mult confort cu NFC

Cu NFC Tagging şi Smart Diagnosis ™, clienţii îşi pot rezolva probleme minore fără vizitele acasă, scumpe şi inconfortabile, ale tehnicienilor. NFC Tagging permite, de asemenea, posesorilor să downloadeze cicluri noi de spălare pentru maşinile de spălat LG.



[1] Disponibil iniţial în engleză şi coreeană, limbi noi urmând a fi adăugate în 2014.

HR
HR
Ajouter un commentaire