Electrocasnice Events

Unele reclame sunt atat de interesante incat, uneori, nici macar nu trebuie sa mentionezi produsul pentru care au fost realizate si, daca alegi sa faci asta, o faci in ultimele secunde. Reteta succesului in aceste cazuri este de regula combinatia corecta de muzica si imagini, combinatie care infatiseaza o poveste rar intalnita. Reclama urmatoare (care a rulat pentru prima data in Franta) este un bun exemplu in acest sens. :)

YouTube Preview Image

In aceasta vara, LG a beneficiat de un plus de creativitate in ceea ce priveste promovarea, deoarece spotul TV pentru unul dintre aspiratoarele premium produse de catre companie a castigat trei premii in cadrul festivalelor de publicitate Clio Awards si AICP (Association of Independent Commercial Producer).

Aspiratorul prezentat in reclama este echipat cu tehnologie KOMPRESSOR™ si o functie numita Power Punch. Acestia au fost principalii factori ai reclamei, care a omis o descriere directa a produsului promovat. De asemenea, s-a omis in mod deliberat folosirea termenilor tehnici cat si explicatia caracteristicilor principale ale aspiratorului. Reclama de 60 de secunde transmite un mesaj foarte clar fara a fi nevoie de alte lamuriri: tehnologia LG KOMPRESSOR protejeaza – atat pe tine, cat si familia ta.

“La baza reclamei sta dorinta noastra de a demonstra capacitatile igienico-sanitare ale tehnologiei KOMPRESSOR (…) Conceptul a implicat un grup de rechini amenintatori intr-o mare de praf si ni s-a parut cu atat mai atractiv din punct de vedere vizual pe cat dovedea ca tehnologia KOMPRESSOR poate elimina eficient bacteriile si microbii invizibili ochiului uman” declara A-jung Im, manager in cadrul LG Home Appliance Company.

Totusi, un spot TV foarte scurt nu este singura strategie sau cea mai eficienta tehnica pentru fiecare produs in parte. Imaginea urmatoare este un exemplu concludent despre cum anumite campanii pot capta atentia publicului cu ajutorul unor idei iesite din comun:

LG-SolarDomPrintul pentru care campania LG a primit un “Gold Award” in cadrul categoriei Outdoor la Festivalul Cannes Lions 2011

Creat pentru a coincide cu lansarea cuptorului cu microunde SolarDom in Asia de Sud, posterul a avut drept scop sensibilizarea publicului in ceea ce priveste principalul atuu al cuptorului cu microunde LG. Astfel, alaturi de agentia Y&R Thailanda, LG a dorit sa arate ca acest cuptor cu microunde poate gati alimentele de patru ori mai repede decat alte produse de acest gen. Prin urmare, agentia Y&R a construit un acvariu gigantic in cadrul unui important mall din Bangkok, acvariu ce continea diverse vietati marine comestibile robotizate. Sub sloganul “Gata pentru consum”, LG a lansat una dintre cele mai eficiente campanii din capitala Thailandei, cresterea in vanzari a raionului electrocasnice din cadrul mall-ului fiind de 60%.

O alta mostra creativa marca LG este un scurt filmulet numit Smartphone Championship Race. In acest mic spot, Optimus Black concureaza si castiga impotriva unor telefoane care seamana izbitor de mult cu tehnologiile concurente. Animatia prezentata a avut peste 1.1 milioane de vizualizari pe Youtube si a promovat cu foarte mare succes telefonul LG Optimus Black, intr-un mod pozitiv si foarte usor de inteles.

YouTube Preview Image

Fie ca este vorba despre rechini, praf, acvarii-gigant sau Formula 1 cu telefoane, LG continua sa isi accentueze pozitia de castigator pe piata produselor electrocasnice si prin latura mai distractiva a vietii.

HR
HR
Ajouter un commentaire