Events

LG-Pentouch-TV

Dupa cum va spuneam cu ceva timp in urma, pe parcursul a patru saptamani s-a desfasurat competitia “LG Pentouch TV in Agentii”. Astfel, patru agentii (MRM Romania, Cohn & Jansen, Eventures si FourHooks s-au intrecut in a realiza cel mai original spoof al unei reclame (print / tv sau online). Miza competitiei a fost televizorul LG Pentouch TV, un produs 3D inovator, cu touchscreen.

Ei bine, dupa 4 spoof-uri create de 4 agentii de publicitate din Romania, o campanie electorala intensa dusa de publicitarii participanti si 760 de voturi primite pe pagina de Facebook IQads, competitia de creat spoof-uri cu ajutorul televizorului LG Pentouch a ajuns la final.

Castigatorii competitiei au fost alesi agentia FourHooks. Publicitarii de la FourHooks au ales sa parodieze tocmai domeniul in care lucreaza: industria de online din Romania. Acestia au creat primul spoof video din competitie, parodiind reclama “Francezii” a brandului Cava d’Oro. Televizorul LG Pentouch l-au castigat adunand 289 de like-uri pe Facebook. Felicitari! :)

Detalii despre LG Pentouch TV puteti citi aici, iar lucrarile participante in competitie le regasiti aici.

HR
HR
Ajouter un commentaire