18 December 2013Comments Off

 

Dragi Parteneri,

Ca la sfârşitul fiecărui an ne facem un bilanţ al acestuia. Ce am reuşit să realizăm, unde trebuie să mai insistăm şi ce vom putea schimba în anul care o să vină.

2013 a fost un an al schimbărilor, atât pentru LG cât şi pentru piaţa românească de electrocasnice:  aşa cum LG Electronics Romania a început anul cu un nou top management, adoptând o nouă abordare a business-ului, majoritatea consumatorilor români de electrocasnice şi-au schimbat preferinţele de cumpărare spre o nouă categorie de produse, şi anume electrocasnice şi dispozitive smart.

LG a venit foarte pregătit în întâmpinarea nevoilor consumatorilor români şi a făcut faţă cu brio acestor schimbări de preferinţe. După ani întregi de studii, de inovaţie şi investiţii în cercetare şi dezvoltare suntem bucuroşi să observăm că piaţa românească începe să fie foarte receptivă şi să se alinieze la trendul european. Pentru noi acest lucru înseamnă recunoaşterea unei activităţi susţinute, rezultatul unor investiţii atent îndreptate şi satisfacţia lucrului bine făcut.

Cele mai puternice şi îndrăzneţe investiţii au fost cele în R & D (cercetare şi dezvoltare) pentru că principalul nostru obiectiv este  de a oferi clienţilor noştri produse de calitate superioară, cele mai innovative tehnologii făcându-le astfel viaţa mai frumoasă şi mai uşoară, punând astfel nevoile şi dorinţele lor mai presus de cele legate de profit ale oricărei companii.

În 2013 am lansat unele dintre cele mai inovative produse din momentul actual: uimitorul televizor cu diagonala de 84 de inci, prima tableta LG, G Pad 8.3 cu ecran Full HD IPS, smartphone-ul G2, care a deschis seria premium G şi nu în ultimul rând suntem mândri să anunţăm lansarea primului televizor cu ecran curbat din România., LG Curved Oled.

Haideţi să privim cu toţii înainte, spre un an nou mai bun, spre un viitor care să ne aducă la fel de multe satisfacţii dar şi mai multe reuşite.

 

Hw.Shin

CFO LG Electronics Romania

7

HR
HR
Ajouter un commentaire